Nieuws

Anouk vertelt haar verhaal bij Giel op 3FM

Giel belde Anouk voor haar verjaardag, maar het werd een openhartig en emotioneel gesprek over haar ex Dox.

Fotograaf: Bullet-Ray
Fotograaf: Bullet-Ray

Giel belde vrijdagochtend met Anouk om haar te feliciteren met haar 36ste verjaardag. Nadat de felicitaties achter de rug waren, kwam het gesprek vrijdagochtend op haar ex Dox en zijn documentaire. Dat haar relatie met hem niet fijn was geëindigd, was al langer tussen de regels door te lezen, maar aan de telefoon met Giel werd pas echt duidelijk hoe heftig het is geweest.

Anouk doet boekje open over Dox

Anouk heeft lang haar mond gehouden over wat er gebeurd is en als ze begint te vertellen aan Giel, wordt het haar even te veel. Maar ze wil haar kant van het verhaal toch kwijt.

Dox documentaire in DWDD

Dox zat afgelopen week in De Wereld Draait Door om de film te promoten en vertelde luchtig over de breuk met Anouk. Volgens de zangeres heeft hij daar alleen maar feiten lopen verdraaien. Het was een slippertje zei Dox, en tja Anouk is nou eenmaal niet de makkelijkste vrouw.

Het was geen slippertje van hem, maar hij is keihard vreemdgegaan met 8 vrouwen, zegt Anouk. Het gebeurde in haar huis en ze kende de vrouwen allemaal.

Luister hier het gesprek terug

Reacties (10)
29 jun 2011 15:46 pau hermans
ik vind het fak hoe erg kan je zijn
7 mei 2011 16:20 sylvia
lieve Anouk,zit in hetzelfde schuitje ,hou je taai lieverd en veel sterkte en liefs .DIKKE VETTE KNUF EN KUS VAN MIJ sylvia
9 apr 2011 13:10 epic
Houd je hart open Anouk! Down and dirty is geweldig! Je bent uit de shit aan het herrijzen als een funkrockende Baby Jean, maar dan fresh!
Er is een speciaal plekje in de hel voor vrouwen die elkaar niet helpen...(boekje ligt nu bij de Slegte, kan je misschien aan de dames geven die je net zo hard hebben verneukt als je ex...)
8 apr 2011 16:27 Pieter
@fan gaan ze pax echt boycotten? Wat een onzin (niet dat ik hem ooit gehoord heb op 3fm) chris brown draaien ze toch ook gewoon, en ze hebben niks te maken met het priveleven van anouk
8 apr 2011 16:21 Angelique uit Den Haag
Dikke kus voor Anouk, face to the sun (let the rest eat shit! (we hebben in het zelfde pand gewoond in DH, Noblestreet)
8 apr 2011 14:25 MissKim
Met zulke dingen vraag je, je dan ook af. Deden die chicks het met hem om hem. Of deden ze het met hem omdat ie de vriend was van! Mensen die jaloers zijn gaan ver om ook maar een beetje in de buurt van iemand te komen. Het is toch duidelijk dat hij zelf toch helemaal niks voorsteld. Ik had nog nooit van hem gehoord!!! Tot dat ie met Anouk ging. Hij was zeker heel beroemd in Amsterdam West!!
8 apr 2011 12:21 Ikke
Pff... de keerzijde van succes. Super vervelend voor Anouk om te horen hoe dit is gegaan en kan me voorstellen dat je het voor je wilt houden, maar dat dit niet te doen is. Ik kan alleen maar zeggen dat ik hoop dat ze ziet hoe krachtig ze zelf is. Ik ben tros dat ze een Nederlandse artiest is en vind haar super stoer, omdat ze ook nog eens een lieve moeder is van 4. Ik wens haar alle geluk.
8 apr 2011 11:47 Tasnim
Dox is heel fout.. maar die vrouwen.. ongelovelijk!! MONSTERS!!!
8 apr 2011 10:27 Gery
ik ben een hele grote fan van Anouk en leef echt mee met haar,wat fucking rotgozer,zoals ik al twitterde naar Anouk,je zou z'n ballen eraf moeten rukken!!Maar hij verdiend al die media aand8 niet,beetje op de rug van Anouk mee teren van succes..waardeloos!Anouk schat.. maak er een mooie dag van! ik denk aan je en vier het een beetje mee! lots of love Gery -xxx-
8 apr 2011 10:18 Fan
Dat Anouk boos is op Dox logisch! maar dat 3fm hem nu gaat boycotten slaat nergens op. En dan de zogenaamde (geschreven) freestyle van lange frans slaat nergens op, als het op een podium zou zijn, zou Dox rondjes om hem heen Rappen. Is hij ook op zoek naar aandacht?