Nieuws

3FM Presents: Kane Single Only

Dinand en Dennis zetten drie avonden op rij Ahoy op z'n kop met hun Singles Only concerten. 3FM peilt de stemming online

Fotograaf: Ben Houdijk, 3FM
Fotograaf: Ben Houdijk, 3FM

Met een oeuvre als dat van Kane kan je, zo blijkt uit de titel van de concerten, inmiddels al avondvullende programma's samenstellen. Alle singles van de band op een rij spelen levert dan ook een wervelende show op.

3FM Presents: Kane Singles Only

Luisteraars van 3FM hebben kaarten voor het concert in de wacht weten te slepen en kunnen dus ook als geen ander beoordelen hoe het was. 3FM fotograaf Ben Houdijk is erbij en maakt foto's van de band, zodat je het nog eens dunnetjes kunt herbeleven. 

Ben jij erheen geweest? Let us know! Hoe was het?

Er zijn geen gerelateerde nieuwsberichten.

Artists

Reacties (8)
26 apr 2011 16:26 Natasja
Ruim elf jaar herinneringen in een concert. Dat was te gek. Vanaf het eerste nummer zat de sfeer er goed in. Als vaste concertganger miste ik wel enkele nummers die het live zo lekker doen. Maar ja, singles only is singles only.

Ik ben nog lang niet klaar met Kane. Zelfs niet na ruim 50 concerten in ruim elf jaar!
24 apr 2011 12:42 Merle
een super vet concert! heb de hele avond met een big smile staan kijken naar die gasten! echt super gaaf! heb heel erg genoten!!
24 apr 2011 10:57 jessje
ongeloofelijk wat kicken waren jullie weer! Elk nummer door merg en been,bedankt jongens see you soon!
dikke kus,jessje
23 apr 2011 19:51 Eva
het was echt ongelooflijk goed! Ik ben zo blij dat ik gegaan ben! 24 nummers lang non stop energie en geen noot vals.
23 apr 2011 19:46 Karin
Het was geweldig om al die nummers weer live voorbij te horen gaan.
We hebben genoten en de sfeer was geweldig. Vooral bij Rain down on me ging iedereen uit zijn dak.
Wij als dikke veertigers stonden 12 jaar geleden bij de eerste concerten, wat zijn en blijven ze goed...............heerlijk weer even in de Kane roes.
23 apr 2011 17:52 Sonnic
Aan de mensen van 3FM,

Ik kan niks anders zeggen.. Kane was GEWELDIG!
Ze maakte er een keiharde show van, ook voor het voorprogramma en de toegift mijn respect.

Check de videoclip, van ons nieuwe nummer: "Welkom". Opgenomen samen met kinderen van het asielzoekerscentrum in Dronten!
http://www.youtube.com/watch?v=6bNs2ac7aEM

Onelove, Sonnic
www.myspace.com/Sonnicmusic
www.facebook.com/Sonnic038
www.sonniccc.hyves.nl
23 apr 2011 11:50 Sanne
Niet normaal, wat een avond was dit. Heb nog steeds kippervel ervan. Vandaag weer!
23 apr 2011 11:47 mip
12 jaar Kane, a trip down memory lane....... wauw!