Nieuws

Boyband Top 17

Wat een lijst! Het is een Top 17 met tijdloze nummers geworden. Backstreet Boys voeren de lijst aan met 'Everybody'.

De boyband Top 17 is een knoeperd van een lijst geworden. Lekker hijgerig, maar op zijn tijd doorspekt met een stevig popnummer. Als je naar de nummers luistert, realiseer je je pas wat een hartzeer deze jongens allemaal hebben moeten doorstaan. Hoe kunnen ze anders met zoveel emphatie zingen?! Kippenvel.

Coen en Sander Show

Je hoort de Boyband Top 17 op vrijdagmiddag bij - uiteraard- de Coen en Sander Show.

Van 16.00 uur tot 18.00 uur.

BOYBAND TOP 17

1. Backstreet Boys - 'Everybody (Backstreets Back)' 
2. 5ive - 'Everybody Get Up'  
3. Take That - 'Back For Good'  
4. Ultimate Kaos - 'Casanova'  
5. *NSYNC – 'Tearin’ up My heart'  
6. Take That – 'The Flood' 
7. East 17 –' It’s Alright' 
8. 5ive – 'Keep On Movin’ '
9. New Kids On The Block - 'Tonight' 
10. Backstreet Boys – 'I Want It That Way'  
11. Another Level – 'Freak Me' 
12. Boyzone -' No Matter What '
13. B.E.D. - 'Welles Verliefd Geweest'
14. All-4-One - 'I Swear '
15. Westlife - 'Fool Again' 
16. Backstreet Boys - 'Quit Playing Games With My Heart '
17. New Kids On The Block – 'Step by Step'

Reacties (25)
18 jan 2012 3:25 Beverly25Ward
Various people in all countries get the loans in different banks, just because that's easy and fast.
12 jun 2011 5:38 Hans
Ik moet wel zeggen dat ik nog nooit zoveel meiden in het sociale gebeuren van 3FM online heb gezien, ook hier weer, hoe ze zwijmerig over hun boys van vroeger praatten deed me zelfs een uur blijven hangen,lachen!
11 jun 2011 14:10 Simone
JAaaaaaa, geweldige lijst. heerlijk jeugdsentiment! Volgend jaar weer?
11 jun 2011 9:52 Kim
HELEMAAL SUPER deze lijst :D heerlijk nostaligisch meezingen met mijn favorieten: BSB. Love it...
11 jun 2011 1:09 Nicky
Geweldig de backstreetboys op 1... dat is lang geleden.. word wel weer eens tijd.. Draai maar wat vaker een liedje van deze 5 mooie mannen, dat maakt de dag een stuk mooier..
BACKSTREETBOYS RULE
10 jun 2011 19:32 Mandje
Love the Backstreet Boys!!
Ze blijven gewon goed :-)
10 jun 2011 18:32 Patty
Yeaaaj, New Kids on the Block!!!!

Zat ik nog maar op de NKOTB-cruise..hopelijk komen ze volgend jaar eindelijk weer naar EU. :)
10 jun 2011 18:13 miranda
KBTPA!!! Misschien gaan radiostations een beetje inzien nu dat BSB nog gewoon heel hot zijn :-p
10 jun 2011 18:02 Lizzie
Echt GE-WEL-DIG!!! Heb het in stukjes kunnen horen omdat op mn werk een andere zender wordt gedraaid :( Maar heb net heerlijk in de auto naar huis meegezongen met de Top 4! :D
10 jun 2011 17:55 Yara
lekker meebleren :D en genieten.
10 jun 2011 17:52 Jenny
Wow, wat een leuke lijst. Voel me wel in 1 keer heel oud, hahaha
10 jun 2011 17:44 Melissa
BACKSTREETBOOOOOYYSS :D

Zulke goede herinneringen aan, 2 jaar geleden kamp... hmmm ;D
10 jun 2011 17:43 Moos
GE-WEL-DIG!!
Ik zit hier in Buenos Aires te werken op kantoor, op een grijze en saaie ochtend, en deze boyband top 17 maakt mn dag gewoon helemaal goed!!

Superrr!
10 jun 2011 17:33 Carola
FIVEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE the best!!!!!!
10 jun 2011 17:15 Fred
Ik mis de Band Zonder Banaan met Mietjes in de lijst
10 jun 2011 17:13 els
Ben der dol op! =)
10 jun 2011 16:53 Cleo
Stiekem toch wel heel leuk dit :p
10 jun 2011 16:52 Britta
Zeg jongens, waar is color me bad in deze toplijst?
10 jun 2011 16:44 Marlou
SUPERLIJST...!