Nieuws

3FM Presents: Red Hot Chili Peppers

Het Goffertpark in Nijmegen kreeg een dosis peper in z'n ****. Red Hot Chili Peppers! 

Fotograaf: Hans-Peter van Velthoven
Fotograaf: Hans-Peter van Velthoven

Rotterdam kreeg in oktober 2011 al een shot Peppers te verwerken en dat was niet mis. De band knalde van het podium en liet zien nog steeds een muzikale kracht te zijn om rekening mee te houden. Nijmegen weet sinds donderdagavond hoe dat voelt.

Red Hot Chili Peppers in het Goffertpark

3FM huisfotograaf Hans-Peter van Velthoven stond in zijn eigen Nijmegen vooraan met zijn camera om beelden te schieten voor 3FM. Vergaap je hieronder aan het eindresultaat:

Clipprimeur 'Brendan's Death Song'

Heb jij de nieuwe clip van 'Brendan's Death Song' van de Red Hot Chili Peppers al gezien? Bekijk hier de clipprimeur!

Was jij bij de Peppers in Nijmegen? Of heb je een onvergetelijke herinnering aan een voorgaand concert?

Laat het hier weten.

Reacties (11)
1 jul 2012 19:17 Saskia
RHCP geweldig! Ronald, verdiep je eens een beetje in de RCHP als je ze zo goed vindt: die hadden Tinariwen zelf uitgenodigd! Zie ook: hun eigen website. Als je even de tijd neemt om te LUISTEREN naar RHCP en Tinariwen dan hoor je vanzelf waarom de RHCP er gek op zijn...
30 jun 2012 15:26 zaichi
de rhcp waren geweldig en trigger finger ook maar die stelletje hoofddoek mannen en vrouwen mochten wel weg blijven dat was gewoon niet leuk. voor de rest geweldig regelt. ( volgend jaar weer graag ^^) weer was ook geweldig 27 graden met een paar drupies.
29 jun 2012 12:36 Marte
het was een geweldige show!!!! volgende keer weer!
29 jun 2012 11:03 Laurens de Jong
Het was echt geweldig!! Anthony's stem was briljant! Flea en Josh jamde er lekker op los: HEERLIJK! En Chad sloeg vol enthousiasme op zn drumstel samen met Mauro! Zelfs DE sokken waren terug! Echter wel om hun voeten nu! Enige minpuntje: The Adventures Of Rain Dance Maggie... Werd trager gespeeld van het origineel, vond ik heel erg jammer, want het is zn lekker nummer!
29 jun 2012 11:02 Ronald
Red Hot Chili Peppers waren GENIAAL!! Ook Triggerfinger was in het voorprogramma fantastisch! Die Arabieren van Tinariwen waren echt WAAR-DE-LOOS. Ik snap echt niet dat ze die in het voorprogramma van RHCP zetten.... Maar verder, de sfeer in het Goffertpark was geweldig én er was prachtig weer.
29 jun 2012 10:47 Chris
HET WAS GEWELDIG! :D
29 jun 2012 10:40 Danou
Ik vond het super tof dat die jongens helemaal uit Amerika zijn gekomen om het naprogramma van Triggerfinger te doen!
28 jun 2012 15:06 Bobby
Yes! ik ga zaterdag naar Parijs, RHCP in Stade de France.. kan niet wachten!
28 jun 2012 7:40 Matthijs
Jaren.
Al jaren goeie muziek combineren met wereldse onderwerpen. Ik hou van die band!! Jammer genoeg kan ik er niet naar toe maar het gaat er toch nog een keer van komen....
27 jun 2012 21:34 Ruben
In Ahoy was het erg vet vooral omdat mijn eerste grote concert is met 14 jaar. Het geluid in Ahoy was erg slecht ik hoop dat iedereen die morgen gaat een hele fijne avond heeft het idee openlucht concert bevalt me echter niet alleen heb nog nooit zoiets meegemaakt dus weet het niet zeker. Iedereen veel plezier morgen and Give It Away !
27 jun 2012 16:26 Tim
JAJAJAJA!!!!
Kaartjes al rond december besteld, maar nu is het eindelijk zo ver! Ben 13, is de eerste keer dat ik naar zo'n groot concert ga! Heb er onwijs veel zin in. RHCP is een speciale band, met nummers die iedere keer de gevoelige snaar raken, en niet alleen op het podium. Kan niet wachten!