Nieuws

'Madness' van Muse is 3FM Megahit

Deze week kun je weer genieten van een Muse-Megahit! 'Madness' is deze hele week 3FM Megahit.

Nadat de mannen van Muse met het nummer 'Survival' al een Megahit in the pocket hadden, kunnen ze zich deze week alweer in de handjes wrijven. Ook 'Madness' is namelijk uitgeroepen tot 3FM Megahit!

'Madness' van Muse 3FM Megahit

'Madness' is minder bombastisch dan 'Survival', maar Muse is wel een hele andere weg ingeslagen op dit album. Wat vind jij ervan? "Is It Just Madness?" Of wil je niks anders meer?

Reacties (8)
8 sep 2012 22:50 Bas
weet niet wat ik van dit nr moet denken, je raakt hier als band denk ik een totaal ander publiek en dat is knap, ik volg muse eigenlijk al van optreden 1 op pinkpop en ze zijn altijd orgineel en creatief, maar bij dit nr gaat het mij net iets te ver.. ik vind dat je al band herkenbaar moet blijven en hierin herken ik muse helaas niet.. maar goed als je het 100 x luisterd ga je het vanzelf waarderen maar dat ga je bij keiharde hardcore ook denk ik
27 aug 2012 18:21 Alberto Del Rio
eerlijk is eerlijk: bwah gevoel. hoop de rest vd plaat wat meer riffs a la survival
25 aug 2012 11:11 Mark
Supernummer!!! Weet eigenlijk nog niet waarom!!! Maar draai het tig keer per dag!!! Beide nummers gaan het live zeer goed doen, ben daar overtuigd van....
25 aug 2012 11:08 Jeroen
het begin is een beetje slap, maar als het eenmaal aanwakkert klinkt het lekker
24 aug 2012 19:42 anita
Het moet even wennen maar na een paar keer wordt het steeds beter.Heb er zin in om dit live te horen op 17 dec.
24 aug 2012 19:19 Ruben
Heerlijk nummer dit! Het kostte me een aantal keren luisteren om hem echt te waarderen, maar nu is het genieten. Een prachtig moment rust tussen al die bombast van Muse. Ook erg knap dat ze zo veel stijlen beheersen. Ik betwijfel of veel bands dit kunnen
Ik snap echt niet waarom zeggen zo veel mensen dubstep zeggen bij dit nummer. het heeft een synth bas, maar dat heeft niets met dubstep te maken!. Ik vind het erg jammer dat wanneer Muse 1x dubstep zegt en een dubstep nummer maakt, dat mensen dan meteen overal dubstep in zien. Straks gaan jullie me nog vertellen dat Survival ook dubstep invloeden heeft.
24 aug 2012 17:41 Milo
ZO KAPOT LEKKER! ik snap al die ophef niet hoor! t'is juist leuk dat ze een beetje van stijl veranderen!
24 aug 2012 16:51 Kas
fantastisch dat ze zich niet beperken tot een stijl. het is niet helemaal mijn ding echter zal het puur wennen zijn. Maar een goeie mix tussen queen, prince, en dubstep stijlen!!! Hopen dat het hele album zo verassend zal zijn!! Ik heb hem in ieder geval in de pre-order staan, al zal winnen nog veeeeeel beter zijn!! GO MUSE!!!