NPO 3FM

Nieuws

Reacties (13)

Kijk terug: Rico & Sticks x Typhoon in de Ziggo Dome

Het was de grootste show in de geschiedenis van de Nederlandse hiphop! 3FM zond de show vrijdagavond 9 december live uit en nu kun je het concert volledig terugkijken. Hoe awesome is dat? Super awesome!

(foto: Ben Houdijk)

Beelden Rico & Sticks x Typhoon

In een drie uur durende show kwamen zo'n beetje alle klappers van de afgelopen vijftien jaar voorbij. Het was één groot spektakel in de Ziggo Dome in Amsterdam. Bekijk hieronder de show in drie delen terug.:

Het eerste uur van de show...

Het tweede uur...

En het derde uur van de grootste show in de Nederlandse hiphop-geschiedenis

>> Check ook de foto's die huisfotograaf Ben Houdijk maakte!

Reacties (13)
18 jan 2017 12:45 OTN
Jammer dat de stream zo vaak vastloopt en meestal op de zelfde tijden.
Beter inderdaad een bluray of dvd versie hiervan.
Wat was het een heerlijk gruwelijk feest.
#OpgezwolleTotNu
14 jan 2017 19:22 Bert Keijl
Dramatische stream hier in Brasil. Loopt constant vast na elke seconde... Creëer een knop om de kwaliteit omlaag te gooien, please!
10 jan 2017 22:38 Jjj
Dank u zeer vanuit België, DVD would be nice! Maar alvast bedankt
10 jan 2017 15:29 jeroen
Was een topconcert! Giel Beelen heeft voor aanvang van de show nog wat interviews op straat gedaan, zijn die nog ergens terug te zien?
10 jan 2017 6:15 L
KRS-1!
9 jan 2017 23:27 Thomas
Geweldig! Hopelijk nog lang online!
8 jan 2017 23:40 Peter
Eindelijk online.
Een maand later.
Maar wat een feest was dat.
Genoten van de complete 3 uur
8 jan 2017 20:45 S
Ik heb alleen geluid, geen beeld...meer mensen last van?
8 jan 2017 1:34 simon
3 uur lang genoten.
wat was dit GE-WEL-DIG
de nederlandse hip hop laat hier zien hoe groot ze zijn.
echt wat een pracht gevoel
7 jan 2017 23:57 Henk
Begorgeld, Thingman en D.J. = 1 persoon...
7 jan 2017 22:07 Begorgeld
Beter wel een blu-ray uitbrengen, Ik weet zeker dat er heel veel animo voor is. Met de kwaliteit van hier boven maak je niemand blij.
7 jan 2017 15:18 Thingman
Gruwelijk om dit weer terug te zien! Echt vet. Hoe kan ik dit krijgen of downloaden? Of op bluray misschien??
7 jan 2017 15:15 D.J.
Gruwelijk om dit weer terug te zien!!!! Hoe kan ik dit digitaal krijgen of downloaden? Of op een bluray misschien???